Těžko lze vše shrnout do souvislého textu, tak jen hesla bez ladu a skladu, některá dokonce štípnutá od diskutujících na Twitteru. Někdy s komentářem, někdy bez.
- Mladí houfně opouštějí facebook a stěhují se tam, kam na ně nemohou rodiče, povětšinou Snapchat, ale i další.
Jak s tím naložit - nevím.
- Na facebooku se mladí lidé nebojí Velkého bratra, ale vlastního mladšího bráchy, který jim komentářem shodí fotku. (Josef Šlerka)
- Generace X si hrála venku, generace Y na počítači, generace Z se na počítači kouká, jak si někdo jiný hraje na počítači. (Josef Šlerka)
- Základní skladba předmětů vyučujících na našich školách je z roku 1848! (Ondřej Štefl, SCIO)
- Nespoléhejte na školu! Zadejte do vyhledavače
MOOC a najdete kurzy řady světových univerzit. (Ondřej Štefl, SCIO)
- Starší občané nedávají na youtube žádná videa, protože tam oni sami pro sebe nic nenachází!
Tak pozor - na tom už dlouho poctivě na Královédvorsku pracujeme! Znáte vůbec náš Youtube kanál?
Podívejte se ZDE Máme již překrásných
18284 shlédnutí všech našich 68 videí a 33 fanoušků! Takže.. jsme youtubeři! :-) I když oproti 136 000 fanouškům Johnyho Machetty, nebo 340 000 Tery Blitsen jsou to čísla poněkud směšná.. :-)
- Nejlepší přednáška byla od 40plus youtubera jménem Rostislava Oboňa - nelze vybrat jedno téma - prostě zážitek. Doporučuje 99 % zúčastněných.
Zkuste další jeho povídání, či přímo
videa ZDE.
- Dříve se tomu říkalo podomní prodejce, nyní... youtuber. Jinak řečeno: staré lidi chráníme obecní vyhláškou, ale děti nechráníme nijak. A přitom mladí youtubeři už dávno netočí jenom o tom, co se jim líbí, nebo nelíbí, ale také o tom, co si firmy zaplatí, aby "recenzovali". A oni to zcela nepokrytě nejen dětem cpou.
Hned večer jsem si s desetiletým synem povídal o tom, co je a co není ve videích, které sleduje, reklama. Měl to hodně zajímavě v hlavě srovnané.
- Známe to na youtube všichni. Pustíme si klip AC-DC a za 2 hodiny koukáme na hrající si koťátka.
- Když si dobře nastavíte Twitter, tak můžete některé informace vědět i o půlhodiny dříve než světová media. (Filip Horký).
Nebudeme to dělat, tady tolik nepospícháme :-)
- Lidé v Asii si kupují falešná rovnátka, aby vypadali IN na selfie fotkách na sociálních sítích.
Nepotřebujete rovnátka? :-)
Horní fotka - vypůjčená z twitteru časopisu o internetu www.Lupa.cz
Dolní fotka - foto z okna posluchárny Filozofické fakulty, kde se konference konala. Chci jít znovu studovat! Klikněte na plný formát - ta Praha je prostě nádherná!
Další články MeOb s. r. o.